2009. október 14., szerda

Szenzáció: vernisszázs a Porfészekben! Az Hotel de la Paix szállodában rendszeresen bemutatják a kortárs kambodzsai képzőművészet legígéretesebb alkotóit. Ezúttal a 24 éves Kong Vollak mutatkozott be installációkkal, fotókkal, grafikákkal. Nem állítanám, hogy megrendítően izgalmas kiállítást láttam, de nem teljesen tehetségtelen a fiatalember. Le is támadtam a kurátort, hogy kezdjünk el beszélgetni a művész esetleges budapesti bemutatásáról. De persze a lényeg az, hogy végre Európában éreztem magam, hangulatos kiállítóterem, kiváló vörösbor, különlegesen finom falatkák, és persze a régóta hiányolt sznob közönség. Lubickoltam a bulin, egy csomó emberrel jópofiztam, névjegyeket cseréltünk és nagyokat okoskodtunk. Kellett már nagyon egy ilyen program.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése