2009. október 17., szombat

Bevallom, az utóbbi néhány órában sem kívül, sem belül nem történt semmi izgalmas, ezért nem is akartam most írni. Ennek kapcsán azért elgondolkozom azon, mi a fontos nekem és mi nektek. Néhány hete már érintőlegesen szó volt erről, akkor jeleztem, hogy ritkítom a blogot. Jut eszembe, köszönöm mindazoknak, akik kérték, hogy ne tegyem ezt, mert nektek otthon minden itteni (itthoni?) apróság érdekes lehet. Ez természetesen fordítva is igaz, nekem nagyon jól esik minden apró -vagy annak tűnő- reakció tőletek. Például nagyon büszke vagyok arra, hogy már 6 regisztrált rendszeres olvasóm van és ez a szám növekedni fog...A tegnap este egyébként nagyon európai stílben telt el, vacsora egy kiváló étteremben, majd borozás az egyik legelegánsabb szálloda bárjában. De ami a legfontosabb -ez hiányzik egyébként a legjobban- európai színvonalú beszélgetés, történelemről, politikáról, gazdaságról, nőkről, egy európai úrral. Jeleztem neki, nagyon szeretnék hasonló eszmecserét folytatni a helyiekkel is - nem sok jóval bíztatott, de talán idővel ez a csoda is bekövetkezik...

1 megjegyzés:

  1. Szia Mihály!
    Ha nem irod le azt a mondatot hogy ilyen magabiztosan, hogy "ez a szám növekedni fog" talán nem jelentkezek be. Hisz bevallom Iván értesítése alapján első perctől kezdve olvaslak, csak nem akartam eddig nyilvánosságra hozni. Aztán írtam és már az első megjelenésedre "kritikát", de mivel itt minden franciául van, valahogy nem akart elmenni. Persze lehet hogy ez se fog. Hiszen csak kattintgatok és nem éretm mire.
    Üdv:Érci

    VálaszTörlés