2009. október 9., péntek

Ma este bejártam az egész országot, méghozzá a levegőben...Történt, hogy egy közepesen izgalmas régészeti előadás után gyalogoltam a városba, amikor lestoppolt mellettem Eddie, az amerikai fotós és felajánlotta, hogy bevisz a központba. Kérdezte, hogy áll a projektünk, majd hirtelen lefékezett egy internetes szalon mellett, beügettünk és elkezdte vetíteni e motoros sárkányrepülőgépéről készült filmeket. Gyakorlatilag az egész országot berepülte, úgyhogy tényleg nagyon sokat láthattam: tengerpartot, vulkánt, hatalmas rizsföldeket, az összes nagyvárost, vízeséseket, tavakat, folyókat dzsungeleket és persze rengeteg templomot. Közben beszélgettünk, nőkről, kultúráról, városfejlesztésről, repülőkről. A velem nagyjából egykorú Eddie előadta, hogy 22 éves barátnője van. Kérdeztem, jól gondolom-e, hogy a hölgy azt hiszi, a kis barátja majd elveszi feleségül. Jól gondolod - válaszolta a jenki, ő viszont rosszul gondolja. Eddie is beleszeretett Kambodzsába, akárcsak Daniela, az olasz divattervező lány, aki több éves vietnami munka után állomásozik most Siem Riepben. Ő, állítása szerint nagyon boldog itt, megtalálta a nyugalmát és arra készül, hogy egy pagoda boltjában árulja majd a ruha-kollekcióját. Mindketten azt mondják, hogy ebben az országban nyitottak, barátságosak az emberek, ellentétben mondjuk Vietnammal vagy Thaifölddel. Remélem, hamarosan saját tapasztalataimról is beszámolhatok ez ügyben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése