2009. október 6., kedd

Lehet, hogy unjátok már a masszázs-témát, de nekem akkora élmény...Megkértem a főnökasszonyt, magyarázza el Navynak, hogy koncentráljon a fájós derekamra. Ez nagyon sikerült neki, amikor például térden végig sétált a gerincemen, azt hittem nyomorék leszek. Később még nagyobb fájdalmakat tudott okozni: ahogy nyomogatta a fejem, biztos voltam benne, hogy meglékel...Lehet, hogy valami enyhébb fokozatot kellene kérni? Még azt elmondom, hogy Navynak nagyon tetszett az orrom - igaza van, talán az a legesztétikusabb testrészem...Amúgy munkás napot tartottam, több megbeszélés, konzultáció, ügyintézés. Vacsora a piacon, már megismernek a főzőasszonyok, de valamiért csodálkoznak, hogy lehet, hogy egy barang (=fehér) itt eszik, velünk? Hát úgy, hogy gyorsan, jó ízűt és olcsón lehet enni, bár a környezet nem igazán baátságos. Számos kutyus kerülgeti az étkezőket, hátha leesik nekik egy-két falat. Egyébként tényleg igaz, hogy sok a kóbor kutya, de nagyon félnek az emberetktől. Egyszer ijedtem meg tőlük, amikor falkában közeledtek felém, de szerencsére békén hagytak. A víz lassan visszavonul, a belvárosban már szinte mindenhol szárazak az utak, kijjebb már más a helyzet. Köszönöm, hogy aggódtatok a tájfun miatt, de szinte semmit nem éreztem belőle. Állítólag visszajön még, de én jól megépített kőházban lakom, úgyhogy nincs veszély.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése