2009. szeptember 10., csütörtök

Tegnap este egy csomó franciával elmentünk egy jellegzets helyi étterembe. A hatalmas hodály színpadán folyamatosan lányok és fiúk énekeltek-táncoltak, a nyugati zene iszonyú erősen szólt. Egyszer csak a nézőtéren körbe fogtak egy fiatalembert, akinek a születésnapját ünnepelték, a csúcspontok lefújták valamilyen szappanos habbal. A fiú egyébként azt kapta/adta ajándékként, hogy néhány nótát elénekelt a színpadon. Ezt egyébként bármelyik vendég megteheti. Az asztalnál mindenki vett a másik ételéből, így megkóstolhattam például a gyömbéres békát vagy a különböző marha- és disznóhúsokat meg a halat. Közben folyamatosan töltötték a söröket a poharainkba, úgyhogy gyorsan jó hangulat alakult ki. A társaság nagy része azután egy kocsmában folytatta az italozást, én meg hazamentem és megnéztem egy hosszú és dögunalmas filmet. Ma egy francia és egy ausztrál fiúval is arról beszélgettünk, hogyan lehetne itt valamilyen kulturális életet csinálni. Úgy néz ki, a szabadtéri mozizásra van a legnagyobb igény és esély, úgyhogy körülnézek, mi a teendő. Megpróbáltam bankszámlát nyitni, kissé bonyolult, de megoldom. Úgy néz ki, el kell halasztanom a szülinapi partit, mert nincs megfelelő kégli. Sebaj, hamarosan úgyis lakásavatót rendezek, ezt fogom összekötni az ünnepléssel. Ja, és még valami nagyon fontos: találtam még egy helyet, ahol iható a kávé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése