2009. szeptember 11., péntek

Ma rendkívül szorgalmas kisfiú voltam, egy csomó aprónak tűnő, de nagyon fontos, hónapok óta elintézetlen ügynek jártam utána. A legfontosabb a bankszámla nyitása volt. Tegnap a sokak által ajánlott bankban közölték, hogy csak itt bejegyzett intézmény/cég nyithat számlát. Ma bementem a legnagyobb helyi műintézménybe és pár perc múlva a kezemben volt a régi takarékbetét-könyvre emlékeztető dokumentum. Csak utána mondták el, hogy külföldről átutalni nem olyan egyszerű, de valahogy megoldjuk ezt is. Következett a postafiók-nyitási kísérlet, azt mondták, hétfőn ez megtörténhet. Ezután néztem bútorokat és számítógépet, hogy berendezhessek egy normális irodát. Mindeközben megtekintettem 7 házat/lakást, volt közöttük jó is, de a beleszeretős lakásom színvonalát egyik sem érte el. Alapkérdés, helyi vagy európai kégliben lakjak-e? Ma láttam egy nagyon jó minőségű, európai típusú lakást, lehet, hogy majd ezt választom. 35 fok körüli a hőmérséklet, ezért a délutánt az uszoda partján töltöm. Este vicces buli lesz. Egy magyar fiú, aki korábban szállodát működtetet itt majd Izraelben próbált szerencsét, partiszervízt nyit és mozgó kocsiból árulja majd a palacsintát meg a húsokat, a legforgalmasabb utcában ingyen kaja-piával csinál promóciót a vállalkozásának. Véletlenül a városban megláttam a kocsiját és hagytam neki jókívánságokat a szélvédőn. Hamarosan kiderül, örült-e ennek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése