2010. március 26., péntek

Szingapurban pofan vagott a penz illata, amelyet egyebkent nagyon szeretek, csak sajnos itt teljesen deformalta az embereket. Komolyan mondom, egesz nap egyetlen egy igazan jo not sem lattam, a fiukat meg sem emlitem, es nagyon keves a mosoly is errefele. A hely nagyon izgalmas, valoban tiszta, rendezett, de -Indoneziaval ellentetben- egy darab rendort sem lattam meg. Nagyon jo helyen sikerult szallodara bukkannom, nehany percre fekszik a hires, de unalmas Orchard roadtol. Kozvetlen kozeleben van a modern muveszeti muzeum, ahova persze rogton behatoltam es egy egeszen rendkivuli indonez muvesz kiallitasat sikerult megneznem. Igazi politikus muveszrol van szo, en az ilyenekre nagyon bukom. Hazafele este egyebkent koncertet is hallgathattam az epulet elotti szinpadrol, ez is jopofa volt. Nagyot setaltam, az elegans negyedbol elmentem a Chinatownba majd a Little Indiaba, ezek pont olyanok, amilyennek lenniuk kell. Kozben megfajdult a labam, remelem, holnapra kipihenem. Szingapur iszonyu draga hely, azt persze tudtam, de megis neha fejbevagnak az arak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése