2010. március 20., szombat

Rafting - eletemben eloszor! Negy japan es egy ausztral meg persze a helyi vezerevezos tarsasagaban vagtam neki a 12 kilometeres tavnak. A helyszin termeszetesen gyonyoru videk, kristalytiszta folyo, hatalmas palmaerdok, teraszos rizsfoldek, vizesesek. Gond nelkul lecsurogtunk, a vegen egy 4 meteres meredek szakasszal koronaztuk meg az utat, kivaloan szorakoztam. A fiatalok leginkabb azzal foglaltak el magukat, hogy a tobbi csonak utasaira szortak a vizet a lapattal, persze mi mi megkaptuk a magunket. Utana kaptunk egy jo ebedet es ismet masfel oras ut hazaig. Gyorsan megvettem a hetfoi repjegyemet, tudniillik eletemben eloszor ugy utazom, hogy addig maradok egy helyen, ameddig jol esik, a tovabbutazast mindig az adott helyszinen szervezem meg. Ezutan kiprobaltam az oceant, nagyon szep es nagyon sos, igen meglepo modon. Sokaig ultem a parton, neztem a naplementet es beszelgettem egy helyi holggyel, akirol kiderult, hogy ubudi. Kozben egy ujsagcikken tunodtem, amely arrol tudositott, hogy az orszagban mukodo nemzetkozi iskolakban a kormany kotelezove teszi a helyi nyelv, tortenelem es vallas tanitasat. Par nap mulva egy olyan baratomnal fogok vacsorazni, akinek negy gyereke jar ilyen intezmenybe, kivancsi leszek a velemenyukre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése