2010. március 19., péntek

Gyors reggeli utan irany Kuta, amelyet egy jeles szakerto Siofokhoz hasonlitott. A szallodat egy kisse nehezen talaltuk meg, az ingem totalisan atizzadt, de az eredmeny megerte: nagyon kellemes, palmafas, uszodas muintezmenyben lakunk. A varos tele van boltokkal, itt azutan minden a turizmusrol szol. Az egyik elso es megrendito elmenyem a 2002-es diszkorobbantas emlekmuvenek felfedezese volt. Nagyon rosszul ereztem magam, ahogy neztem a meggyilkoltak hosszu nevsorat. Ezutan kovetkezett a penzvaltasi akcio: miutan egy nagyon jo atvaltast ajanlo helyen majdnem atvagtak -valahogyan a 900 ezerbol 700 ezer lett...- inkabb egy gyengebb arfolyamu, de biztos helyet valasztottam. Innen irany a tenger illetve ocean, hiszen az Indiai-ocean partjan vagyok. Ez egy nagyon rendes beach, nagy hullamokkal, szorfosokkel, napernyokkel. Este itt a berugas a program, meglatjuk, sikerul-e nekem is beallni a sorba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése