2010. március 14., vasárnap

A sok ezer pirostrikos bekesen eszik, nezi a tevet, massziroztatja magat vagy egyszeruen alszik. Igy keszulnek Bangkokban a kormany megbuktatasara. A szallodatol nehany percre, a Demokracia Emlekmuvenel van az egyik gyulekezohelyuk. Szol a zene, uvoltenek a szonokok, az egesznek majalis-jellege van. A tuntetes csak holnap kezdodik, jo hosszasan melegitenek...Egy darab sargatrikost sem lattam az egesz varosban, pedig delelott hosszasan setaltam. Fogalmam sincs, kinek kell drukkolni, kik a progresszivek es kik a "rosszak", de nagy dolog, hogy sok szazezren sok szaz kilometert utaznak azert, hogy bekes eszkozokkel kienyszeritsek a kabinet tavozasat. A pirosak leginkabb videkiek, a puccsal eltavolitott korrupt korabbi kormanyfo hivei. Thaksinrol mindenki tudja, hogy milliard dollarokat lopott, de kozben -legalabbis verbalisan- odafigyelt az elhanyagolt videki emberekre, akik ezert halasak neki. A varosi kozepuletek egyebkent sargaban pompaznak, sok az allig felfegyverzett kommandos, kerdes, mennyire sikerul bekesnek maradnia a tuntetesnek. Nagyon elveztem a hangulatot, jo sokaig veluk maradtam es vettem egy kereplo-felet, amivel majd jol elkergetjuk a jelenlegi "keregeto" kormanyt. Sajnos, en mar nem tudom megvarni az igazi balhet, nagyon sajnalom. Egyebkent ma igazi turistakent viselkedtem, megneztem a kiralyi palotat meg a hatalmas, fekvo Buddhat a Watpo pagodaban, de a legjobb a nagy seta volt, ahol kis csatornakat, erdekes epuleteket, szep parkokat fedezhettem fel. Ha lesz meg idom, beiktatok egy rovid masszazst, azutan irany a repter...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése