2010. március 28., vasárnap

Itt allok a szingapuri repteren, ahol termeszetesen ingyen netezhetek, metroval jottem ki, gyorsan es olcson, kozben nezegettem a kevesbe turisztikai reszeket: rendezett tiszta lakotelepek, sok templom, vegre nem csak Toyotak...Elotte meg gyorsan elszaladtam az obolhoz, a kulturalis kozpont termeszetesen nyitva volt, termeszetesen mar reggel 10-kor probaltak a zeneszek az ingyenes koncertre, es minden termeszetesen nyugodt es bekes volt, ahogyan az egy vasarnaphoz valo. Ma vegre egy kellemes emberi tapasztalatom is akadt: vettem egy konyvet pontosan annyi penzert, amennim maradt, de kideult, hogy egy ermet elneztem es indonez rupiaval akartam fizetni. Az eladolany elegansan legyintett, igy megvan a jo vastag konyv, amely meg a Bangkok-Zurich utra is jo lesz...Szoval, nem akarok semmifele mitoszt csinalni, de engem Szingapur Svajcra emlekeztet, nalam ez igen jo referencia. Tudom, diktatura van, viszont lathatolag minden mukodik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése