2010. március 18., csütörtök

A hollandok voltak a legszemetebb gyarmatositok, pedig a britek meg a franciak sem voltak kutyak - allitja hatarozottan B., akit a sok utazas nagyon politikussa alakitott. Szerinte a hollandusok semmit sem invesztaltak Indoneziaban, csak elvittek a kincseket. Mindenfele remtortenetket meselt errol, de amikor azt kerdeztem tole, van-e itt vagy Hollandiaban a gyarmati historiat feldolgozo muzeum, akkor erre nem tudott felelni. Dzsakartaban lesz modom ellenorizni, mit gondolnak az indonezek a sajat tortenelmukrol, azutan egyszer majd ugyanezt megnezem Hollandiaban is. Egy kicsit idetartozik, hogy reszt vettem egy folklor tancesten, mit mondjak, majdnem elaludtam, szerencsere a zene izgalmas volt, a nok es a jelmezek szepek. Termeszetesen a legfobb gonoszok itt is a feketek meg a kopaszok...Delelott ismet nagyot kirandultam, megneztem egy mokas, majmokkal teli erdot es templomot -az utcat, ahol lakom, egyebkent Monkey Forestnek hivjak- majd piacoztam es felkerestem a helyi konyvtarat is. Senki nem erti meg, hogy engem kevesse izgatnak a templomok meg a barlangok, azert utazom a kornyeken, hogy megertsem, tenyleg Azsia lesz hamarosan a vilag ura...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése