2010. március 30., kedd

Halong-obol, hajokirandulas, hatalmas, sokfele formaju sziklak a vizben, cseppkobarlang, Vilagorokseg. A standard turisztikai program, szep, de egy kicsit unalmas a negyedik ora vegefele. A legjobb persze egy erdekes beszelgetes egy holland fiuval, aki 5 honapja utazgat a tersegben. Kellemes erzes volt nagykepuskodni es tartalmasan hozzaszolni, melyik a legjobb varos Azsiaban. Bangkok mindekettonknel nyero...Arrol is kerdeztem, hogyan reagaltak az indonezek, amikor megtudtak, honnan jott. Egyszer mondtak neki csunyat, de alapvetoen ott is nagyon toleransak a helyiek. Hazajovet ismet talalkoztam Hanoi egyik nevezetessegevel, a motoros kurvaval, kedvesen mosolygott ream. Azutan kimentem megnezni a Voros Folyot, igen szeles egy darab. Este ismet szomoruan konstataltam, hogy ebben az orszagban le van tiltva a Facebook, ez altalaban nem szokott sok jot jelenteni. Pozitivum viszont, hogy a szalloda egeszen remek, noha en valasztottam. Raadasul ugy, hogy szinte semmit nem tudtam rola, de megtetszett a neve. Gecko Hotel. Mindenkinek ajanlom, szinte tokeletes a szerviz. Peldaul ha netezni akarsz, benyulnak a fiokba, adnak egy laptopot es mehetsz a szobadba a geppel. Magam is most ezt a szolgaltatast veszem igenybe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése