2009. november 13., péntek

Kohkerről egyszer már írtam, ez a legfontosabb téma, hiszen ezért a projektért jöttem ide. Ma azért szaladtunk ki, hogy megnézzük, jól adták-e meg az aknamentesített folyosó adatait. Természetesen minden rosszul volt megadva, úgyhogy, a különböző hivatalok részéről nyugodtan felrobbanhatunk...A mellékelt fotón egy fordított L látható, a valóságban egy igazi L betű mentén történt meg az aknamentesítés. Nagyon nem mindegy...Biztos hülyeség, de amikor elvonultam pisilni a bokrok közé, kissé aggódva tettem meg a néhány lépést. Szerencsére szakembereinket nem lehet átvágni, ők pontosan bemérték, hol pucolták ki már az aknákat. Egyébként ha megnézitek a fotókat, láthatjátok, milyen romokból kell világörökséget csinálni. Az igazi nagy szám a piramis, oda tényleg ömleni fog a nép, pláne, ha majd fel is lehet rá mászni. Természetesen az sem lenne baj, ha végig jó úton lehetne eljutni a különböző helyszínekig, a beeresztő kaput már megcsinálták az utat még nem. Az utolsó, elég rossz minőségű képen látható az egyetlen étterem, ahol egyébként fillérekért kiválóan ettünk és még a kávé is jó volt. Hazafelé egy mási ügyön tűnődtem: néhány napja írtam a vietnami szexrabszolga-lányok megsegítésére létrehozott szervezetről. Kiderült, hogy 3-4 nappal ezelőtt hirtelen megjelentek a rendőrök a szervezet irodájában és közölték a vezetőkkel, 24 órájuk van arra, hogy eltűnjenek. Az egész bagázs Thaiföldre menekült, beleértve a szerencsétlen magyar önkéntest is, akinek még egy hetet sem sikerült eltöltenie Kambodzsában. Hogy mi van emögött, nem tudom és senki nem akar erről beszélni. Talán a legendás vietnami-kambodzsai gyűlölködés, talán pénzügyi problémák, talán feljelentték őket valamiért, ki tudja...

1 megjegyzés:

  1. Sokkal egyszerűbb: leggyakrabban a helyi "rendvédelmi hatóságok" közvetlenül részesülnek az üzletből, rosszabb esetben maguk "üzemeltetik".

    VálaszTörlés