2010. február 4., csütörtök

Eszterék nagy készülődésben vannak, már blogot is nyitottak - két hét múlva érkeznek Thaiföldre, azután ide. Nagyon aranyosan izgulnak mindenen, majd meglátják, hogy nagyrészt feleslegesen tették. Sajnos, ugyanakkor úgy néz ki, Dani nem jön, magánéleti balhék miatt. De bízom abban, hogy akár egyedül is elutazik. Most, hogy már megvannak a gyerekek utazási dátumai, én is szervezhetem a kiruccanásokat. Meglátogattam a laoszi légitársaságot, ahol biztosítottak arról, hogy náluk olcsóbban kapom meg a jegyet, mint az interneten - csak amikor be akarták ezt bizonyítani, lerobbant a rendszer. Irtam egy ismerős ismerősének Szingapúrba, hogy mikor van otthon, oda feltétlenül elmegyek, nagyon izgat. A bizonyára csodálatos tájak szerényebben érdekelnek, a nyüzsgő nagyvárosok annál jobban. Közben munkafronton is enyhe mozgás tapasztalható: ma például két ajánlatot is kaptam üzletbe való beszállásra. Az egyik nagyon érdekes, egy itt eddig nem létező pavilonos motel lenne, a másik egy kicsit karitatív történet, csirkefarmok, különböző sérült emberek dolgoztatásával. Halványan felsejlik egy magyar munkalehetőség is, a jövő héten megtudom az alapkondíciókat. A saját tervek is futnak, holnap lett volna találkozóm egy kulturális főasszonnyal, de pont a javasolt randevú időpontjában érkezik az a kolléga, aki barátnőjével egyetemben egy évre falura költözik. Nagyon kíváncsi vagyok, kibírják-e...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése