2010. január 17., vasárnap

Tizenegy dögunalmas helyi kurvával táncoltam egy diszkóban - így kezdődik az új életem. Történt, hogy a panziós ismerősöm -miután elmeséltem neki, hogy új kéglire van szükségem- elhívott, hogy megmutassa az unokaöccse házát, ahol lenne hely a számomra is. Lakásnézés helyett azonban először vacsorázni vittek és kiderült, hogy be akarnak vonni az új vállalkozásukba. Erről nem sok szó esett, de nagyon érdekes kajákat kaptam: osztriga, angolna, teknősbéka-leves - ez volt a menü. Úgy látszik, valami komoly békát akarnak lenyeletni velem, mert utána elmentünk diszkóba is. Itt -szokás szerint- nőt kellett választani, ezt megtették helyettem. Egy csinos, de szerencsétlen nőt kaptam, akit néhány perc után otthagytam és elmentem táncolni. A többiek csak morzsolgatták a hölgyeket, én ehelyett egy jót idétlenkedtem a tánckövön. Ahol találkoztam egy helyes, értelmesnek kinéző kurvával, de az egész valahogy szánalmas volt. Szerencsére gyorsan elhúztunk, de megállapítottam, hogy én voltam a legjobb fej a csapatból, a többiek -khmer férjek- a keblek taperolásában élték ki magukat. Szóval, tele tervekkel, holnap háznézés és üzletelés - nagy sebességgel indul az új élet. HA NEM OLVASTÁTOK VOLNA, NÉZZÉTEK MEG A TEGNAPI BEJEGYZÉST, FONTOS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése