2010. január 25., hétfő

Megvan az új kéglim, legalábbis ideiglenesen. Egy francia vállalkozó nagyon jó minőségű, európai igényességű lakásokat épít, tőle fogom bérelni a következő héttől a lakáskát, amely egy amerikai konyhás szalonból és egy hálószobából, meg persze fürdőszobából áll. Közben persze nézek házakat is, de nagyon nehéz lesz olyat találni, amely alaprajzilag is és berendezésileg is megfelelő. Este találkoztam az egyik helyi ismerősömmel és sokat beszélgettünk a különböző munkalehetőségekről. Szóba került panzióbérlés, nem-kormányközi szervezet, egyetemi oktatás és még több minden. Nekem is kezd beindulni az agyam - mindenféle irányba. Természetesen sokat elmélkedem a magyarországi lehetőségeimről is, egy ügyben már elkezdtem dolgozni is. Talán az lenne a legjobb, ja valami olyasmit tudnék kitalálni, amely lehetővé tenné az életemet mindkét országban. Néhány hónap itt, néhány ott - érzem, hogy ez lenne a nekem való világ. Ehhez feltehetően valamilyen üzleti vállakozásba kellene belevágni, de elképzelhető szakértősködés is. De az is eszembe jutott, hogy kiváltom az engedélyt és én leszek az első és egyetlen tuk-tukos ebben avárosban...

3 megjegyzés:

  1. hát jól meglepődnék, ha nyaralóként a maga tuk-tukjában találnám magam...
    Neumann Anna

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel várom a szuperkényelmes tuk-tukomban! És köszönöm, hogy olvas!

    VálaszTörlés
  3. Én alig várom, hogy lássam, milyen, amikor a fehér turpistákkal te, a helyi, alkudozol a saját fejedre. De drukkolok!

    VálaszTörlés