2010. január 19., kedd

Most egy darabig mindennapi, nagyon földhözragadt dolgokról írok majd, de hát ez van, bírjátok ki, talán később lesz érdekesebb is. Szóval, megkezdődött a kéglikeresés. Fiatal helyi cimborám két szóra sem érdemes házat mutatott, majd én vittem el az egyik magyarországon tanult barátomhoz, aki nagyon olcsón ajánlott egy-egy lakrészt a házában. Vonzó ajánlat, ráadásul internet is lenne, de ölég snassz a hely. Később beszaladtam egy ismerős panziósnőhöz, aki nagyon korrekt ajánlatot tett, úgyhogy máris két elfogadható lehetőséggel bírok. És csak most indulok be igazán...A délután egyik eseménye a francia könyvtár felkeresése volt, három könyvet vételeztem, öröm lesz az olvasás. A nap második részében két magyar urat gardíroztam, egy pesti barátnőm ajánlotta őket oltalmamba. Mostanában több ilyen kört kell majd tennem, de ez egyáltalán nem baj, sőt...A fiúkat először is megitattam egy-egy kókuszdióval, majd elvittem őket egy rendes helyi étterembe. Ezután kezdődött a soppingolás, amelynek a csúcspontja a az üvegben tárolt kígyó megvásárlása volt. Este még egy jó beszélgetés a Koh Kerben dolgozó szakemberekkel, majd irány a számítógép, amelyen megkezdődik a közelgő utazások előkészítése. Ezekről -reményeim szerint- a mainál izgalmasabb beszámolók készülnek majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése