2010. január 28., csütörtök

Nagyon égő, de be kell vallanom, azért zárták el az áramot tegnap a házban, mert nem fizettem ki időben a villanyszámlát...Hát, ilyen komoly hely ez. Itt azután nincs kecmec vagy lacafaca, aki nem fizet, az nem kap áramot. Kétségtelen tény, hogy pedagógialiag ilgen hatásos akciót bonyolított le az elektromos vállalat, ez többet nyilván nem fog előfordulni, ezentúl úgy fizetek, mint egy huszártiszt. Amúgy remekül túléltem az ügyet, este mulatoztam, éjszaka légkondi és ventillátor nélkül is egész jól aludtam, délelőtt pedig a szomszédos szállodában neteztem. Utána még gyorsan megnéztem egy újabb panziót, egyrészt üzemeltetési, másrészt rövid távú odaköltözés céljából - a hely mindekét szempontból ígéretes. Este három magyar fiatalemberrel vacsoráztam, szerintük nagyon menne Budapesten egy kambodzsai étterem. Ennek kapcsán hosszasan tanácskoztunk a legjobb magyar éttermekről, örömmel értesülten a nagyon bennfentes vacsorapartnerektől, hogy kiváló helyek vannak vidéken, olyan kisebb településeken, mint például Balatonszemes vagy Fertőrákos. Amúgy nagyon várom már a költözést és az "új" életet. Eddig is lett volna időm többet mozogni a városban, de valamiért ez nem történt meg. Az új környezet biztosan jó hatással lesz rám, az egyetlen probléma, hogy az utóbbi időben valami eszelős módon szórom a pénzt. Minél kevesebb van, annál többet költök - ezt már többször kipróbáltam életemben és valahogy mindig túléltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése