2009. december 20., vasárnap

Jó hír, rossz hír...Jó, hogy ma este elindulok Pestre, a repülőgép gyorsan elvisz Bécsbe, hogy onnan mennyi idő alatt érek Pestre...majd kiderül. Jelenlegi tudásunk szerint január 14-én jövök vissza, addig bárkivel boldogan találkozom, akinek ilyen ambíciói vannak, a mobilszámom a régi. Rossz hír, hogy a blog addig szünetel. Most valami mérleget illene vonni az elmúlt időszakról - ettől megkíméllek titeket. Azért annyit elmondok, mindenkinek a legmelegebben ajánlom, próbáljon meg magának megszervezni egy ilyen lehetőséget, nem szabad kihagyni. Ne higyjetek a lebeszélőknek, simán működik úgy is a dolog, ha egyszerűen megjelentek egy hasonló helyen, pillanatok alatt lesznek ismerősök meg valami munka is. Meg rengeteg élmény. Köszönöm mindenkinek, aki megtiszteli a blog olvasását, természetesen tisztában vagyok azzal, hogy nem mindig érdekfeszítőek a szövegek, nekem nagyon fontos ez a kapcsolat veletek. Külön köszönöm a 21 regisztrált olvasónak a figyelmet, nagyon jól esik. Fantasztikus ünnepeket! Január 15-én mindenkit várok vissza!

1 megjegyzés:

  1. Szia, Kambodzsában én is jártam, igaz csak 3 hétig voltam ott, de beleszerettem az országba, a kultúrába. Hogy tudom felvenni Veled a kapcsolatot (email, facebook). Kivancsi lennek reszletekre, ezert szeretnek kerdezni. Az email cimem: zsolt.repasy@gmail.com Udv es remelem irsz oda. Zsolt

    VálaszTörlés