2009. december 16., szerda

Rubeolás vagyok - legalábbis a helyi orvos szerint. Nem biztos, hogy ő a legkiválóbb diagnoszta a környéken, de tény, hogy csinos kis pöttyök borítják a testem nagy részét. Ezt egy étteremben vettem észre, miközben ananászos halat csipegettem. Egész nap nagyon fáradtnak éreztem magam és fel kellett volna tűnnie, hogy fáztam az egyébként dögmeleg szaunában. Hála Istennek, eszembe sem jutott, hogy beteg lehetek, pláne néhány nappal a hazautazás előtt...Bízom abban, hogy gyorsan túlleszek az egészen, holnap minden esetre nem nagyon fogok mozogni. Lehet, hogy az egésznek az az oka, hogy reggel negyed 5-kor keltem, mert mentünk Angkorba napfelkeltét nézni. Valami nagyon intimet kellett volna átéreznem, de ez még nem jön össze nekem. Egy számomra új helyszínen, Preah Khan-ban, egy valamikori egyetemvárosban sétálgattunk és hallgattuk J. tudományosan szórakoztató magyarázatait. Holnap mehetnék Koh Kerbe, de nem teszem, inkább kikúrálom magam, bár amúgy sem terveztem az utazást. Most pedig megpróbálok konzultálni otthoni orvosbarátaimmal, mit vehetek be a nagy mennyiségű felírt gyógyszer közül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése