2010. április 3., szombat

A tenger szo szerint a labaim elott, a vacsora kivalo, a sor hideg, a helyi fiuk tuzes produkcioval szorakoztatjak a publikumot...szoval, a legnagyobb meglepetesemre Sihanoukville-ben kotottem ki, Siem Reap helyett...Reggel 6-kor indult a busz Saigonbol, egy szimpatikus vietnami fiatalember ult mellettem, elkertem az utikonyvet es bekattant, hogy hulyeseg lenne otthonrol"visszajonni a tengerhez a jovo heten (igy terveztem), mikor az ut mindenkeppen Phnom Penhen keresztul vezet. Ugyhogy leszalltam a fovarosban, fogtam egy tuk-tukot, elvitettem magam a buszallomasra, megneztem egy-ket nevezetesseget, peldaul egy pagodat egy hatalmas sztupaval, majd irany a tengerpart. Phnom Penh egyebkent a buszbol a legjobb arcat mutatta, az Orosz Foderacio bulvaron megnezhettem a Miniszterelnoki Hivatal uj, impozans epuletet, a Honvedelmi Miniszterium stilizalt bunkeret, a Honvedseg Foparancsnoksagat, az Adohivatalt, a Muszaki Egyetemet, a nagy egyetemi campust, a Hun Sen Konyvtarat, sot, a Nemzetkozi Birosagot is. Kozben hatalmas, uresnek latszo lakotelepek, csinos uj villak, a kulonleges gazdasagi zona, rengeteg cegepulet, szoval a fejlodo Kambodzsat volt modom megszemlelni az ablakbol. Nagyon elgondolkodtato fel orat eltem at. Most itt reggel 8 ora van, egy jo kave utan hamarosan irany a plazs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése