2010. április 6., kedd

Mit is kellett volna maskepp csinalni? Eloszor is, meg kellett volna tanulni a nyelvet, ez a legkevesebb, amit egy hosszabb tavra berendezkedo kulfoldinek meg kell tennie. Elkezdtem, de gyorsan abbahagytam, valamilyen gyenge uruggyel...Es persze fontos lett volna beujitani egy helyi noszemelyt, erre tettem halvany kiserletet, de vegul is nem sikerult. Bolcs lett volna egy idot videken tolteni, ott talan felfogtam volna valamit a helyi valosagbol. De legfobbkeppen tobbet kellett volna adni, a helyieknek es az expatoknak egyarant. Pedig jol akartam kezdeni, az elso hetvegen szuletesnapi bulit kezdtem szervezni, elo zenevel, magyar kajaval, de vegul nem jott ossze. Lehet, hogy sok minden maskepp alakul, ha sikerult volna a buli. Teny az is, hogy magas korom egy kicsit megakadalyozott abban, hogy a harmincasok tarsasagaba beepuljek. Kozhely, de nagyon igaz, hogy sokkal tobbet kellett volna tanulni. Nem csak a nyelvet, hanem a hagyomanyokat, a tortenelmet, a kulturat, a szokasokat vagy akar a motorozast. De ide tartozik az utazasszervezes technologiaja is, ebben is van mit fejlodnom. Es persze sokat tudtam meg magamrol, nem mindig a legpozitivabb tulajdonsagaim jottek elo...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése