2010. április 8., csütörtök

Itt a vége és tényleg elfutok, mert hamarosan indul a gépem...Úgy volt, hogy holnap repülök, de reggel kaptam egy mélt, hogy töröltek egy járatomat, úgyhogy minden felborult. Sebaj, úgysem akartam összegzést írni, mindösszesen annyit, hogy ezt az egész itteni bulit egy iniciációnak, azaz beavatásnak, bevezetésnek, kezdetnek szántam és ez nagyon bejött. Személyesen is megtapasztaltam, hogy lehet másképp...élni - ez a legfontosabb tanulsága az utazásoknak. Sokat megtudtam a világról meg magamról is. Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy olvastatok, megtisztelő és inspiráló volt a virtuális jelenlétetek. Sokakat ismerek közületek, de nem mindenkit. Ezért is gondoltam úgy, hogy a legméltóbb búcsú az lenne, ha személyesen is találkoznánk. Hétfőn, 12-én 18 órakor mindenkit várok a Menza kávéházban, a Liszt Ferenc téren.

3 megjegyzés:

  1. Kicsit késni fogok. Jó voltál.

    VálaszTörlés
  2. Basszus, most olvastam csak. Pedig jo lett volna elmenni, talalkozni. Eppen Magyarorszagon vagyok (meg masfel napot).

    En most megyek Kambodzsaba nehany napra. Sajnos nem lesz idom sok mindenre, csak Phnom Penh meg egy nagyon pici Siem Reap.

    Udv: Gabor(ausztral olvasod, aki rokona Veranak es Daninak, es regi haverja Janonak :-))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mihaly,
    tudom, h ket eves a blog, de talan van vmi remeny, h megis olvassa.kerem, h megkapja ezt az uzenetet, irjon nekem a detroit_kid@citromail.hu email cimre, szeretnem Onnel felvenni a kapcsolatot es a segitseget kerni bizonyos informaciokban,koszonettel,kovacs sandor

    VálaszTörlés